فی الحکمة

امام خمینی(ره): الحکمة هی العلم بکمال الجلاء و الإستجلاء.

فی الحکمة

امام خمینی(ره): الحکمة هی العلم بکمال الجلاء و الإستجلاء.

علم فلسفه(حکمت متعالیه)، ترجمه ی علم شهودی به قرآن تکوینی علی طاقت البشریه و در حد وسع مفاهیم و الفاظ است. لذا ترجمه ی تفسیر قرآنِ تکوینی است که حکیم در مرتبه ی قلب مبسوطا مشاهده کرده.وحدت حقیقت قرآن تکوینی و تدوینی در محل خودش مبین است.لذا آنچه از مشاهدات رحمانی که مشهود حکیم است سراسر به مثابه ی تفسیر قرآن تدوینی هم میباشد که برای انتقال به غیر نیاز به ترجمه و ملبس شدن به لباس مفاهیم دارد،تا دیگران بتوانند در صورت فهمِ صحیحِ تعابیر حکیم، تفهّم کنند مشاهدات حکیم را از مکان بعید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پروتکلهای صهیون

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۶ ب.ظ


📚 #پروتکلهای #صهیون:
پروتکلهای قبیله بنی اسراییل که به پروتکلهای صهیون شهرت دارند را در ساحتهای مختلفی میشود ارزیابی نمود.از آنجایی که این قبیله دشمنی واضح و آشکاری با انبیا و باالاخص دین خدا،اسلام دارند؛افکار و آثاری در تقابل با الهیات دارند و از آنجایی که در طول تاریخ موفق به تحریف ادیان و میراث انبیا و شکست دادن آنها شدند لذا تنها جبهه ی باقیمانده در مقابل این موریانه ها الهیات اسلامی که غیر قابل تحریف میباشد هست.لذا میتوان ادعا کرد تنها تفکر الهی در مقابل این موجودات موزی،اسلام میباشد.چه اینکه تنها تفکر الهی صحیح هم اسلام میباشد که بشر را بسمت الهی شدن سوق میدهد پس تنها دشمن طاغوت که بشر را به سمت شیطانی شدن و هوسرانی سوق میدهد،اسلام است.

📝بررسی پروتکل بدست گرفتن رسانه برای حکومت بر افکار مردم دنیا و تقابلش با دیدگاه الهی و خدا:

در دنیای امروز رسانه های مختلف در تفکرات بشر نقش بسزایی دارند. طبیعی است کسیکه موفق به مدیریت و رهبری رسانه شود به راحتی توانایی سوق دادن اذهان به طرفی که مطلوبش میباشد را دارد بعنوان مثال میتوانند حادثه ی ساختگی 11 سپتامبر را خلق و ایجاد کنند که به تصدیق مستندات مختلف حتی یک شاهد زنده از بین مردم نیویورک برایش نمیتوان یافت.اما این نوشته برای رعایت اختصار کاری به جهات ساختگی این حادثه ندارد.غرض از این مثال صرفا توفیق اصحاب رسانه بر حکم رانی بر اذهان عمومی بود.اما آنچه مهم است اینکه از اهّم کارکردهای رسانه قهرمان سازی و نشر ارزشهای یک جریان فکری از طریق رسانه است.

🌟سوال اینجاست که این امر چطور صورت میپذیر؟

📝مشروح پاسخ:
سلبریتی که پایه در وهم بشری دارد یکی از ثمرات رسانه دارد.یکی از کارکردهای ایجاد سلبریتیهای مختلف،سمبل سازی برای سلایق مختلف میباشد،و این امر در تقابل با سمبل های الهی میباشد و عقلانیت که در فطرت بشر میباشد را از او میگیرد و او را به سمت تشابه به سلبریت بجای تشابه به سمبلهای الهی سوق میدهد.
سنت الهی بر این است که(العّزه لله و للرسول و للمومنین)و خداوند محبت عبدش را در قلبهای مومنین میگذارد و به تعبیری عبد الهی برای بندگان مومن نقش سمبل را دارند و بشر را به سمت الهی شدن سوق میدهند.

📝نتیجه:یکی از ثمرات رسانه برای #قبیله_یهود سلبریتی سازی و ایجاد سمبلهای غیر الهی میباشد که با توجه به مقدمات مطلع سخن در صدد جنگ با دین و خدا از طریق تحریف ارزشهای الهی و تغییر سمبل الهی به سمبل طاغوتی میباشد.

#طرح_درس #یهود #پروتکلهای_صهیون #قبیله_صهیون #رسانه #سلبریتی


🆔 @felhekmat

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۶
محمد دیلم صالحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی